"Konstiga känslor"

Ibland undrar jag vem man är, Är jag den glada tjejen som alltid ler eller är jag den allvarliga och duktiga tjejen som är tyst  och blyg. Ibland önskar jag bara att man får en chans att visa vem man är egentligen. Men världen ser inte riktigt ut så. Jag tror att jag är en bladning av mina förslag, men den sida som syns mest är den glada och oblyga tjejen.

Mmmm, har vart hemma en sväng och tagit det lungt. Det betyder så himla mycket att komma hem ibland. Vi hade jour för några helger sen som va jobbigt men skönt. Vi passade på att gå på bio och när vi satt och väntade så klev Magnus betner förbi till Emz glädje. Min sötaste har kommit ner och har fått kommit till ett bättre stall, Alex var med och red häromdagen jag höll på att dö av skratt attack. Snart är det fest i Söderköping det ska bli kul, förhoppningsvis. Sälen resan som är snart har jag inte bestämt mig än för, skulle va riktigt kul att få åka skidor/snowboard igen. Men kommer iaf åka upp till funäsdalen över nyår, känns lite illa att man bryter tradditionen att fira nyår tillsammans med Anna. Men emmy kanske följer med upp och raggar i backen. Fan att det inte blev någon Lars Winnerbäck konserten för min del.

                                                                        
image39





Julia Andrea Larsson




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback