Love Story

Shit, sista dagen man är i skolan. Torsdag och fredag kommer jag att vistas i stallet. Har nu flyttat ut alla grejor från lägenheten, jag har ändå inte fattat att jag ska flytta känns som vi stor städar. Jag kommer sakna dem här tre åren så sjukt mycket. Nu börjar det allvarliga livet, jobb, räkningar och massa utgifter. Jag förstår inte var dom sista åren tagit vägen, är jag verkligen snart 20?.

Aja ser fram emot alla resor och så vi ska göra tillsamans, för det måste bli av!

Idag är det exakt 16 dagar kvar innan vi åker till Italien i 5 veckor :D


Jag vill ha en bil nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet ju att du har en bil nuu! ;D A blööe one! Italien here we come! <33

2009-04-04 @ 18:23:36
Postat av: julia

komentera gärna våran blogg:)

Postat av: viktoria

Italien!! :D Härligt ;)

2009-07-07 @ 21:11:15
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback