Allmänt konstigt....

Igår satt jag på tåg station och lyssnade på musik och kollade på hur olika människor är. Plötsligt kom en fluga flygande och jag tänker det där kanske är jag i nästa liv. Vad hemskt att bli den där irriterande grejen som bara flyger runt och blir jagad. Helt otrolig att man kan ens komma på tanken på en sånn sak.,* Psyket nästa *.

Vi satt inne i stan och helt plötsligt ser jag emmy flörta med en gubbe på handikaps moppe, hon todde han var handikappad och log lite extra. Helt plötsligt gasar han och kör framför oss. Han börjar snacka med oss och så säger han till mig,
- Du har vackra armar, vad tränar du, har du boyfriend?
Jag som inte tränar nåt förutom riding. Kände att jag nog inte skulle ha på mig den tröjan något mer. När han pratat klar med oss kör han iväg och skriker:
- Hej då vackra Emmy, Hej då vackra Julia.
Helt otroligt att folk är så rädda för varann, det är inte ofta det kommer fram folk och pratar med en på stan som man inte känner. 

På onsdag blir det förfest hos skatan, david och stefan. Sen är det huvudfesten som skolan står för :). Ska bli ganska skoj :D.

Fullt ös medvetslös.....




Hahah kan ju vara nån som dräglat.


Kommentarer
Postat av: lolls

jag kommer på onsdag! ring mig då!! har inte ditt nr, men här e mitt :D 0765607660- pussss<33

2007-09-25 @ 10:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback