Hemma...

Nu är man hemma igen, var på fest nere i söderköping igår. Jag tycker att det var ganska roligt, tyvär så fick jag aldrig till det med 50 åriga gubben som hade hål  i byxorna. Han var redan upptagen, Varför lyckas aldrig jag?

Var även på fest i falerum för två veckor sen, det var skoj ända tills jag inte mådde så bra. Men det fixade vi till på lördagen då var det bara att börja festa igen.

Nu är det lov har inte planerat riktigt vad jag ska göra, Men jag hoppas på att träffa lite kompisar. Ska åka på träning och ta hand om the others.

Men snart är det vintertid det hjälper mig inte speciellt mkt, allt kommer att bli så ehh mörkt.

 
Vet fortfarande inte hur jag ska göra?

Kolla inte bakåt för då kan du se en framgångsrik kvinna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback