Kollar man bakåt på alla misstag man har gjort kommer man bryta ner sig själv!

Lovet har varit spännande, Har längtat efter vreta men nu uppskattar jag och vara hemma. I torsdags träffade jag några vänner i Katrineholm, Jätte kul och träffa dem igen. Sen åkte jag vidare till Norrköping, skulle ha spelat laserdome men vi blev för nåra så jag forsatte till Söderköping. Emmy och Cicci kom in och skulle äta med mig, efter maten blev det att vandra bort allt man har satt i sig på lovet. Tyvär gick det ingen buss för en två timmar senare, vi blev tvungna att försöka hitta på nån att gå till. Men dem verkar vara lite torra där nere, så vi fick ställa oss på shell och äta korv. Sen var man ganska trött så vi gick och la oss.

Fredagen börjar med att jag vaknade innan alla andra i huset, Morgonpigg som jag är. Senare på dagen åkte vi in till Söderköping för att festa hos nån som vi inte riktigt visste vem det var. Vi slår oss ner i hans soffa och blir bjudna på att köra ölspelet ganska snabbt. Sen gick det väll bara neråt för mig. Ölspelet blev nog lite för mycket för mig, det sluta med att jag inte mådde bra och fick för mig att gå och sätta mig i en lekpark. Det regnande ganska rejält. Men som tur kom emmy och skällde ut mig. Dum som jag är ska jag alltid ringa/smsa till folk när jag är full, Jag får ursäkta mig för dem som råkade ut för mina terror dåd. Men jag antar att jag får bara skratta åt missödet. Sen satt vi i en kall bastu och så fick folket för sig att vi skulle bada Jacuzzi. Men han som bodde i huset tyckte inte det var en lika bra ide. Sen märkte vi att bussen redan hade gått, Som tur var fick vi sova hemma hos en mycket snäll kille. Ja kvällen hade nog vart lyckad om jag inte började med ölspelet, Men jag säger bara,det man inte minns har inte hänt.

Lördag morgon missar vi ännu en buss för nån hade kollat fel på tidtabellen, det blev en tripp till WIllys för att fördriva tiden. När jag var på väg till norrköping från emmy slog det mig att mitt tåg kunde ju inte gå när jag hade tänkt att det skulle gå. Nej, det gjorde det inte så det blev att ströva runt i norrköping i två timmar. Nu är jag äntligen hemma.

Han äger så är det bara, vet inte om jag klarar mig utan honom. Ni som känner mig vet vem det är. 





                  
  En gång är ingen gång två är lika med noll och tre gånger är en gång för mkt..


-Lär dig att ta vara om komplimanger-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback