Lov <3

Nu sitter jag hemma hos emz i Leksand´, Äntligen har jag kommit dit. Alltid lika kul att träffa emz och emmy <3. På midsommar var jag och emmy och hälsade på några av mina vänner. Alltid lika kul och träffa dom också, måste ses nåt mer.
 
Aja vi började vårat festande uppe i skogarna, det var sakt att det skulle komma typ 50 pers men där satt vi ca 15 st. Det var skoj till en börja med men sen fick alla för sig att dom skulle dra, Vart skulle vi ta vägen? Vi hade funderat en vecka före om vi skulle åka till brevens och tälta, Men bestämde att det var för långt. Vi fick nåt tok ryck och både jag och emmy vill everkligen till brevens.
 

Vi tar moppen och kanske inte i riktigt fullt skikt åker hem och packar alla grejor. Knäppa som vi är åker vid 8 mil med moppen som ej  är trimmad dem sista kilometrarna känner vi hur det börjar regna. Jippi vi var snart framme, en jävla massa ungdommar går på vägen och hoppet för en lyckad kväll ökade något.

Vi parkerar moppen och ställer oss och förbereder för att gå in.  Betalar hundra kronor känner inte en kotte och går in på dans golvet och dansar. <Träffar några vreta bor som kunde köpa lite till lungorna. Plötsligt kommer det en kille fram och då har man fixat det ragget för kvällen.



Till slut stängde dom kalaset och emmy och jag går till moppen och känner på våra as blöta sovsäckar. Vi bestämmer oss att vi inte ska tälta vi tar moppen och åker hem till min syster pojkväns föräldrar som är hur gulliga som helst som låter oss sova där.

Dagen därpå åker vi hem i spöregn på moppen jag kände inte mina fingrar när vi kom fram. Det som var ännu mer lyckat var att vi hade tagit med oss fel tält och inga tält pinnar "puh" att vi inte tältade. Men det vart en otroligt lyckad kväll och skojj hade vi. Saknade bara lilla emzing som skulle vart med, men det får bli nästa år. Men ni får ha ett jätte bra lov för alla som jag inte hinner eller vill träffa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback