Ingång för utgång

Nu har jag börjat jobbat, det går bra. Tack vare bra arbets kompisar och inte så sträng arbetsledare. I helgen har jag vart i Västervik med Emmy och träffat lite nytt folk, men har även träffat lite vreta kändisar. Det var skoj att träffa dom igen... Nu saknar jag vreta mer än vad jag gjorde förut. Jag saknar allt folk och våran lägenhet. Men det var skoj att träffa folket neråt i landet dem var roliga :D
 
Nu ska jag äta kan vara bra med tanke på att det är arbete imorrn :(

Du sa att jag var din stjärna men stjärnor slocknar väll inte?


Kommentarer
Postat av: Emzing

Jag saknar dig gumman, snart är sommarlovet slut! det har gått fruktansvärt fort! men v31 ses vi babe <3

2007-07-17 @ 19:59:35
Postat av: Lollo

<3 BULLEN OCH COOKIE

2007-07-17 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback