Lov

Jaha nu har man lov, det är riktigt skönt att bara vara hemma och glömma allt. Det gör man verkligen här man orkar inte ens lyfta telefonen  för att man bara vill vara ifred. Fast jag har ju suttit här i 15 år snart oh inte sett resten av världen så då är det bra att man går på vreta och ser lite annat.

Den senaste veckorna har jag brutit handleden det var ju ganska intressant,  men man kan inte tro att det har hänt men läkaren sa det och då får man väll lita på dom.

Trots att jag inte orkar röra ett finger så tog jag faktiskt telefonluren och ringde anna, det var kul och prata med henne det var så himla länge sen vi träffades nu. Jag saknar henne faktiskt vi har ju nästan känt varandra i 16 år nu.  

Vreta folket kommer jag snart träffa igen, men jag saknar tattarligan :) 

168823-29





Ha det så jävla kul på eran midsommarafton

Hmm, kanske ska fira midsommar i sverige i år.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback