SvRt oCh VitT

Varför ska jag alltid se allt i svart och vitt, det kan ju vara mellan bra ibland, man kan inte alltd få som man vill. Men  jag är ju för trög för att inse det, jag måste också inse att livet bara har börjat. Ja ibland så vet man var man har kompisarna och ibland inte. Frågan är om jag skulle skita i allt och bara flytta till afrika eller nåt liknande undra hur lång tid det skulle ta för mina kompisar att upptäcka att jag var borta,  Efter det så skulle jag nog veta vilka som var värda att kalla kompisar. 

Japp just nu är jag svin trött och jag brukar inte vara på det här humöret men ibland så undrar man ju! 

Nu ska jag sova så jag blir på bättre humör......


 Bilden har inget med texten att göra :P


Jag fick mej ett gått skratt i måndas iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötaste Julia

2008-02-20 @ 20:06:43
Postat av: Anna

Sötaste Julia

2008-02-20 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback