Det löser sig alltid :/

Jaoo nu är man hemma igen, hjärtefest i onsdags va skoj faktiskt. Blev nog lite för full för att ha förståndte kvar, tyvär. På lovet ska jag bara ta det lugnt, Kanske att det blir fest på Fredag och Lördag :D och på Söndag ska vi åka och kolla på en hund som jag kanske redan har döpt.
Hoppas på att få sommarjobb i Eskilstuna och sista veckorna på sommarlovet blir det förhoppningsvis Italien, annars blir det nog att åka runt på festivaler i sommar.
Påsklovet kommer tillbringas på körskolan, hoppas att man har körkort till sommaren.


*Måste jag alltid vara så sjukt tveksam till allt, det skadar ju inte bara mig så grymt jävla elak.


Have a good time ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd.

2008-09-15 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback