Ett barn föds aldrig elak :)

Jaha va helgen var ju spännande kom hem träffa kusinerna stor grät inför mamma, träffa lite kompisar, kolla på min syster när hon tävlade, skolkade på måndan och kom ner på månda efetrmiddag.
Nice, Va ska jag göra den här helgen?
Jo jag  ska på fest på freda det ska bli jävligt nice, sen ska jag fira emmys pappa på lörda hos emmy. Sen ska jag väll åka ner till vreta igen :). Ganska schyst helg, men man ska ju inte säga nåt innan man har hoppat över ån. Jaha den här onsdan var ju inte fart fyld men så kan det gå när man har djurkunskaps prov imorrn :(.



-Man kan inte fatta att ett djur kan sätta stora spår i ens hjärta-


 


070307
-R.I.P-
Mirelle <3



Kommentarer
Postat av: Anna

Har mirelle gått bort? va det därför du va ledsen? Puss <3

2007-03-12 @ 11:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback