*Curley sue*

Nu är jag hemma, ganska skönt faktiskt. Det konstiga är att när jag kommer hem orkar jag inte med nånting jag stänger av helt från verkligheten. Var hemma hos mitt andra hem härom dagen, fest i Gusum. Det var riktigt lyckat faktiskt, hade skoj förutom att jag glömde min tröja och mina vantar.  Sen var det Julfest på tisdagen var också kul, dansade en hel del. Julafton imorgon har tyvär öppnat nästan alla mina julklappar redan, eftersom nästan hela min familj inte ska vara hemma. På Lördag blir det 1 vecka till Funäsdalen, ska bli grymmt skönt. Nyår kommer att firas på en nattklubb :). 


                                                                  God Jul och Gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback