Inga problem, kan bli stora problem.

Japp nu är dt bara en vecka kvar på lovet, vet inte riktigt om jag längtar. Jo klart jag längtar men det har vart skönt att inte behövt tänka på allt tjafs och läxor som behövs göras. Men saknar ju en hel del folk :). Senaste veckan har jag varit hos Emmy, och käkat upp all deras mat. Stackarna går i konkurs tack vare mig. Kryssningen vi var på var helt lyckad, många sköna komentarer och försök till att köpa ut. Vi har varit på Rix fm det  var skoj ända tills jag blev lite sliten. Träffade roligt folk.

Sen har vi vart och kollat på stall, det såg helt okej ut. Det kommer nog bli jätte bra om vi får platser. Sen på Fredagen åkte vi in till stan igen, kom in och startade kvällen på ett hotelrum som Tobbe, Frutte och Robert hade hyrt. På väg till rummet träffade vi David och hans syster. Gick runt lite på stan och kollade bland annat på fyrverkeri, där vi träffade trevligt folk. Efter många timmar på stan gick vi till hotellet. Robert och jag bestämde oss för att vi skulle se på Mc Gyver, det var inte så svårt att hålla sig vaken eftersom "Bingo" farde runt i hela rummet. Sen när han hade somnat var tobbe igång. Sen äntligen somnade vi, vi fick sova i en kvart sen skulle "bingo" åka hem. Snäll som han var fick vi skjuts hem till Emmy, sov i två timmar sen var dt dags att åka och jobba.

Det var en lyckad fredags kväll, så himla skönt folk :D 

Det var en helt lyckad vecka, Tack Emmy!

Nu på onsdag kanske jag ska festa med min syster :) Sen blir det väll dalarna. Om jag inte stannar hemma och skiter i allt.

Peace love and understanding.


Kommentarer
Postat av: Emmy såklart ;D

HAha fyy faan, härliga tider du :P Allas våran Bingo ;D Snart skola igen, ska bli riktigt kul du.. tänk bara första veckan :D <3

2007-08-13 @ 23:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback